Kızlar kardeşm adına yazıyorum yaklaşık 1 senedir bebek istiyorlar olmayınca doktora gitti kan sonucunda prolaktin değeri yüksek cikmis onun için ilaca başlamış o yüzden olmuyormuş süreç nasıl oluyor sonrasında bebek sahibi olabiliyor mu bilgisi olan yazabilir mi ?