Merhaba arkadaşlar ,
Yeni anneyim. Bebeğim bugün 53 günlük oldu. Sadece anne sütüyle besleniyor. Meme reddimiz var fakat sağım yapıp biberonla yaklaşık 2.5-3 saatte 1 kez 90 ml veriyorum fakat çoğu zaman kalıyor bitirmiyor. Kilo alımımız normal seyrinde , gelişimi normal , herhangi bir ateş , öksürme , hapşırma yok , kolik değiliz. Gaz sancısı bazen çok çok fazla çekiyor gaz damlası kullanıyorum masaj yapıyorum fakat bazen o kadar çok ağlıyor ki sebebini bulamıyorum. Aç değil altı temiz gaz masajı yapıyorum damla veriyorum ama bazen gazını çıkarmaya yetmiyor. Uykusuzluktan da çok ağlıyor sanırım ama uyutmaya çalışıyorum uyumuyor. O kadar çok ağlıyor ki bazen gerçekten delireceğim