Merhaba anneler. Kızım 2 yaşına girdi. Oldum olası girişken insanlar arasında rahat eden bir çocuk değildi. Ama büyüdükçe geçeceğini düşünürken daha da zor olmaya başladı. Özellikle çocukların olduğu ortamlara asla girmek istemiyor korkuyor çocuklardan. Yetişkin olarak da teyzeleri halalarıyla iletişimi çok iyi çok rahat yanlarında. Ama onun dışında kimseyle iletişim kurmak istemiyor. Utanıyor falan. Evde asla öyle bir çocuk değil kendini duygularını ifade ediyor. Ne yapacağımı şaştım kaldım. Ve kreşe de başlamak zorunda çünkü ben de artık işe dönmek zorundayım. Bu durumu yaşayan atlatan arkadaşlar varsa önerilerinizi bekliyorum 🙏