Kızlar cidden tükendim bu dördüncü gün gecesi ve yine kalkıp ağlıyor gün içinde rahat geçiyor ama gece alışkanlığı nezaman son bulacak yalancı meme emmiyor su içmiyor o an meme istyor göğsümde süt çekilmiştir artk diye düşünüyorm zaten neden düzene girmedi çok bunaldım hiç geçmeyecek gibi hissediyorum meme de uyuyan Bi bebekti buyuzden geri uyuturken de zorlanıyoruz Bi kucagmda Bi ayağımda deniyorum sürekli gece 5 6 kez kalkıyor vallahi gece olacak diye korkar olduk ne zor Bi süreç oldu ya kızımda iki günde hallolmustı herşey