eslifo çok geçmiş olsun. Bende de iki aydır yapıştı kaldı gitmiyor. Özel, devlet karışık dört ayrı doktora göründüm olmadı. Türkiye’nin en iyi dermatoglarından birine gittim dün, dünyanın parasını verdim ve tedavi yönteminden hiç ama hiç memnun kalmadım, ayrıntısına girmeyeceğim. Bir sürü krem denedim. Emzirdigim için kortizonlu iğne hap vs. kullanamıyorum. Kortizonlu krem belki bir şey yapmaz kullanayım dedim ama yine içime sinmedi. Kantaron yağı, bilmem ne yağı kullanmadığım şey kalmadı. La roche posayın atopik kremini kullanıyorum bir aydır, bir şişesine 1000 verdim! Zaten her şey pahalı bir de böyle bir hastalıkla şu dönemde boğuşmak çok kötü. Tavsiye ettiğiniz markayı ne zamandır kullanıyorsunuz?