Mavimsii24 konu aynı fakat soru tarzları farklı. Günlük 150 soru çözmeye gayret ederdim ve sınava girdiğimde tamamen söylediğim ilk cümleyle karşılaştım sadece 1 soru çözdüğüm testlerde karşılaştığım soruyla apaynıydı. O yüzden konu da çalışmalısınız dedim yukarı da. Bahsettiğim hocanın YouTube de videoları var ,akıl da kalıcı ve sıkmayan bi tarzı var. Biraz ona bakınırsanız çok yüksek ihtimalle güzel bir puanla geçersiniz. Bende gireli çok olmadı geçen ay girdim 82 puan aldım, yarın da direksiyon sınavım var onun için de dua beklerim 🙏🏻Allah sizin de gönlünüze göre versin inşallah,endişe etmeyin yapılmayacak birşey değil.