Hanımlar merhaba 3 yasından beri kızım kaka tutma sorunu yasıyor ne doktorlara götürdük dulcosoft kullandık burakınca basa sarıyoruz. Tutuyo canı acıyor yapmıyor. Artık hic iyi değilim kafamda baska sıkıntı yok hep bu. Büyüdükce daha iyi anlarda düzelir mi acaabba