Melek2845 aybukesimsek bebek irmiği sadece daha ince ama pişince yenilmicek bi kovam olmuyo normal irmik ben hiç almadım direk normal irmikle başladım. Bazı şeyler gereksiz geliyo bana
aaslanbeyy bebegimgeldi merhaba yorumunuz düşmemiş tesadüf gördüm. Og ve Vitma markasına da bakabilirsiniz
Selimoglu10 aybukesimsek evet doğru. Ben de hiç kullanmadım. Bebekler için olan tek kullandığım şey sanırım bebek bisküvisi o da pratik geldiği için 😌