Kızlar hayırlı geceler doğum yapalı 4,5 ay oldu 2 hafta önce çok yoğun bir şekilde saçım dökülmeye başladı ama anlatamıyorum aşırı bir derecede böyle olması normal mi çok canımı sıkıyor özellikle Banyodan sonra tararken hiç abartmıyorum kel kalacağım diye korkuyorum. Doğumdan sonra bu kadar dökülmesi normal mi sizde de böyle oldu mu? 😭😭🥲🥲