eflininannesi55 Kızlar travel bebek arabasından bıktım artık kabin boy alacağım sizce hangisi rahat olur katlanınca küçük olması en önemlisi benim için
tazemom1 eflininannesi55 prego aria evet kolay katlanıyor ama çok hantal itilmesi sürmesi çok yorucu zor
maygirl eflininannesi55 hamilton cok saglam dag tepe orman bayir hic bsey olmuyor.katlanincada hagif ve yer kaplamiyor zaten.pregonun bi modeli wardi sewmedm bn arka kısmı tam dik pozisyon olmuyordu.
Nurce eflininannesi55 prego aria koltuk yaslanma kısmı güzel değil kayıyo çocuk sürekli. Tavsiye etmem
eflininannesi55 tazemom1 yaa tamda almak üzereydim o zaman almayayım zaten parka falan gidince hamilton çok görüyorum
eflininannesi55 maygirl ebebeğe gidemedim bi türlü incelemek için dolap uygulamasında denk geldi ikiside kararsız kaldım
maygirl eflininannesi55 gderseniz bizzat bakın derim.cunku bebek arabasi bakilmadan drek alinmamalı.eger dha once gormedgniz bi modelse bzzat bakın derim.
tazemom1 BiricikAilem joie lx baston u kullanıyorum aşırı memnunum çok pratik hafif çocuk da rahat ediyor bir tek hamleyle kapanmıyor çubuk oluyor falan ama hiç sorun değil Safranbolu’n taşlı küçük yollarında bile çok iyi gitti