semabarlass nilidil özel de çocuk doktorları gece 11 e kadar sonrası yok o yüzden devlete gitmeniz lazım şehir hastanesi var ben oraya götürdüm acile güzel yeşil alan sarı alan ayrı çocuk kısmı ayrı