Merhaba. Kızım 2 aydı haftada 3 kez olmakla 08:0-13:00 aralığı krrşe gidiyor. Güle güle kreşe giriyor bana her defa el sallıyor. Lakin ordan cıkınca eve gelir gelmez kendini yere atıyor aglıyor bağırıyor. Bilmiyorum uyku saatine de denk geliyor ondan ola bilirmi. Bütün sinir sistemim alt üst oluyor. Tamamen gitti yerine başkası geldi.