Sinif177 ben bi kere olmuştum annem sıcak su kaynatıp böyle leğenin İçine doldurdu bende eğilmiştim göğsümü suya soktum annem sağmıştı zaten sıcak suya girince birden aktı baya süt sağdıkça rahatladı kendim sağamamıştım ama çok acıyordu çok ağlamıştım ama süt aktıktan sonra bide sağdım bi saat sonra da emzirdim bebişimi hemen normale dönmüştüm ateşim felan hemen düşmüştü