turuncubalon Hanımlar boğazım giciklaniyor,karnım hâliyle çok şiş ve her öksürdugumde karnımın sol tarafına ağrı giriyor bebekle ilgili bı sorun mu? Korkuyorum sizdede oluyor mu? Normal bı şey mi öksürünce karnımın sadece sol tarafinda bı yerin ağrıması