cihan1 Merhaba,bu aralar aşırı huysuz geçiriyoruz herşeye ağlama daha çok çığlık atma huysuzluk herşeyi memnuniyetsiz bir durumda 😂 bu durumu yaşayanlar yazabilir mi
mavii_98 cihan1 bizimde öyle bizde 4 ay 22 günlük uzun zamandır bu şekilde 5. Ayda düzelir mi merak ediyorum bende sessizce bekliyorum ama bebeğim hiç sessiz değill çığlıkla uyanış çığlıkla tepinme falan 🥺
metemom_ cihan1 4ay 6 günlük kaynanam gibi herşeye burun kıvırıyor bin takla atıyorum maymun oluyorum mutlu edemiyorum beyefendiyi
cihan1 mavii_98 3 aylıkken bir atak geçirdik tam bitti dedik yine başladı hiç bitmiyor gibi ağlayarak uyanma yalnız kalamama bir kaç saniye içeri gidiyorsun başlıyor çığlık atmaya çok zor durum şuan 😂
seyma51 Benimkide 4 ay 20 günlük. 6 ağustosta doğdu. Sürekli kucakta durma sürekli emme isteği var uykuya da direniyor bakalım ne zaman geçecek 😁