mrv2412 Kızlar katlanır küvet setinden memnun musunuz, yoksa normal küvet seti mi daha iyi. Kararsız kaldım, katlanır set bir süre sonra aşınır gibime geldi veya o kısım bi yere takılsa çöp olur. Önerinize açığım🙏🏻
Credcent mrv2412 doğduğundan beri kullanıyoruz 6 aylık olmak üzere. Kardeşimin çocuğu 2.5 yaşında hala kullanıyor. Hiçbir şey olmadı
Deletedmom_215 mrv2412 ben normal olandan almıştım. Katlanır olan çok pratik ve daha az yer kapladığı için daha avantajlı gibi ama bir anda çocuğu yıkarken katlaniverip her tarafı su yapabiliyormuş.
maygirl mrv2412 aldm ama hic kullanmadm kovasini kullanamk istedm su biraz dolumca katlanip doķuldu.kuweti nasl bilmiyorm oyle pakette kaldi.ama.kowasini almayin.
metemom_ mrv2412 kesinlikle katlanabilir küvet kovası pek kullanışlı değil ama küvetini ben çok beğeniyorum hiç yer kaplamıyor
gmz10 4 aydır kullanıyoruz iyi ki katlanır almışım. Hobbylife marka olanı aldım hiç de kovasında katlanma sorunu yaşamadım şimdiye kadar.
mero_81 mrv2412 aman hepsi geçici boşver biz kucağımızda yaptırıyoduk ilk simdi vakumlu oturak var onda yaptırıyorum zaten banyosu max 5 dk sürüyor hemde kış olduğu için duramıyor fazla birde küvette çok korkuyor çoğu bebek elleri bacakları serbest kaldığı için suyu sevmeme gibi şeyleri olabiliyor sonrasından tabi benim kızım öyleydi küveti hiç sevmedi katlanır küvetti bu arada ama iki kullanımda deliği su sızdırdı