Cansubbk 20 gün önce sezeryanla dogum yaptım karın bölgemde agrılar var neden oluyor acaba çatlaklardan olabilir mi sizdede oldu mu böyle bir şey??
YankiArin Cansubbk çatlağın varsa garip bir ağrısı oluyor, ağrı gibi de değil ama garip bir his. Dar tayt git ben öyle atlattım . Rahat giyince sarkıyor sallanıyor çünkü. Sıkınca karnını hem kendini daha rahat hissediyorsun dene bir
Babybaby45 Cansubbk yok cnm bn 2. Sezeryanımı oldm kzmı doğurdm böyle ağrı ilkinde olmamşti sezeryanda fazla gerdirip hırpalayp diktiler sanrm ondn kas ağrısı o dedgn sıcak tutmaya çalş kendni belini ayaklarnı sıcsk su torbası fln koy iyi gelecektr bnmde yaklarş 1.30 aya yakn ağrıdı
ArdcAyca Cansubbk dogum sirasinda cekistirme oldugu icin karninizin ici aciyip agriyor olablir benm oyle olmstu sagdan soldan cenge gbi bisey taktiklari icin yirmi gun sonra flan dikislern biraz ustu iki taraftan curume olmstu snra kendi kendine gecti canm
Biyologhanim Benimde 18 gün oldu. Alt karnımda kendimi bi yere vurmuşumda acıyomuş gibi inceden bi ağrı var, ağrı olan yerde biraz buruşukluk var deri kendini henüz toparlayamadı diye düşünüyorum