Kızlar bebeğim tam dört aylık ve iki buçuk aydır kabız kendi yapamıyor tuvaletini luhalac ilaç var onu verdikten sonra tuvaletini yapıyor iki günde bir veriyorum doktor bağırsak tembelliği var dedi bunun bir çözümü falan yokmu pisikolojim bozuldu artık çok stres yapıyorum