Kızlar keçi sütü taze alacaktım fakat şuan yavrulama zamanıymış ve kendi yavrularını emziriyorlarmış süt yokmuş. Bende marketten baltalı süt aldım. Yaptım çok güzel tuttu ama kapağını bir açtım. Ağır bir gaz kokusu var. Bir tadına bakayım dedim. Hayatımda bu kadar iğrenç bişey tatmamıştım. Acaba keçi sütü mü öyle tadıyor yoksa sütmü bozuktu?