utkummm wedding ama 750 tl ye alindi o yuzden ve 2 saat giydi ve hic bi seyi yok Siz fiyat olarak kac dusunuyodunuz
linatella utkummm 2000 TL ye özel dikim yaptırdım 450 TL ye satıyorum yani ne kadara aldığımızla ilgilenmiyorlar haklı olarak maalesef
utkummm biceroglu yok canim 2. El diye etiket yeri var ztn yasak degil anne bebek ürünleri ,baska urunler yasakmis da
linatella mervee345 valla biz 2 yaşında giydik benim kızımda biraz iri ama kızınıza şuan olmaz diye düşünüyorum