Kızlar bebeğim 9 aylık 55 le hamile kalıp 78 e kadar çıktım ilk 3 ay falan diyet spor yaptım sonra kendi kiloma ulaşınca bıraktım ama yine kilo vermeye devam ettim emziriyorum diye galiba yani asla bu zayıflıkta olmamıştım daha önce biraz spor yaparsam baya ideal vücut yani . Sorucağım soru şuki aranızda emzirmeyi sonlandırırnca kilo alan vsrmı? Bir iki kilo değilde baya baya yani çünki ben çok aşırı yemek yiyorum iştajım açık hemde tümgün evdeyim diye baya ayı gibi tatlı falan yiyorum ama kilo almıyorum 🧿🤣 garip ama düşünüyorum emzirmeyi sonlandırırsam duba gibi olucam sanki vücut depoluyo)