durusko1 ben 1. ayında mecbur başlamak zorunda kaldım mama vereceğim için, öncesinde enjektörle veriyorduk ama zor olmaya başlamıştı doktoruma kaşık biberona mı yöneleyim meme reddi olmaması için diye sorduğumda kaşık biberon yerine philips avent önerdi 2 aylık oldu 1 aydır kullanıyorum herhangi bir meme reddi falan yaşamadım