keremikonunnannesi menenjitin zamani yok diye biliyorum ama rotanin var, ve bence yaptirmalisiniz ishal oldu bebegim daha yeni dun acile gittik rota ya da bakmamiz lazim dedi asimizi oldugunu soyledim ve cok iyi eger rota enfeksiyonu var ise hastaneye yatis yapilirdi simdi ayaktan tedavi olur dedi asi oldugunda koruyuculuk %85 yakalanirsa bile ayaktan tedavi olur. İki yakinim oldu ve hastaneye yattilar hep agir ve zorlu bi surecti. Bizim Sukur birseyimz cikmadi.yan etki de olmadi rota zaten agizdan veriliyor menenjit enjeskiyon ile. 2.ay asilari oldugu icin biz rota ve menenjiti 3. Ve 5.ay da yaptik.doktorunuzla iletisime gecebilirsiniz