Kızlar tüp bebekle hamile kaldım, ikinci tedavimde oğluma kavuştum. 4 buçuk aylık. Kardeşi olmayacak diye çok endişeleniyorum. Amh tedavi zamanı 0,23tü. Şimdi doğumdan sonra düşmüş müdür? Allah vergisi çocuğum olma olasılığı var mıdır hâlâ? Tüp bebekle gebelik elde edip aynı sorunu olan ve ikincide doğal yollarla kalan var mı?