zeynepbetl benmde bebeğim 4 ay 11 günlük meme reddi memede ağlama kriz geçirme uyumama saatlerce uyutmaya çalışırım hepsi var,, ve çok iştahsız oldu emmio mamada almior aç diye yapio bunu biliyorum,sizin belki bu ayda yapar oldu ama benm bebem doğduğundan beri böyle yapiodu , özellikle beslenmede çok çok zorlanıyorum mama almio memeye gelince o kadar ağlıyor ki napcgmi şaşırıyorum ,belki banada fikir veren olur bu post sayesinde, daha önce yazdım ama pek düzelir vs diyen olmadi