Eşimi nisan ayında Dijitürk denilen firma arayıp internetiniz üzerine ek bir ücret ödemeden 1 yıl boyunca maçları bedava izleyebilirsiniz diyerek kayıt yaptırdı. Bana sadece onay şifresi geldi onu söyledim. Bunun üzerine 3 ay sonra çağrı merkezi tarafından aranıp 3 aylık gecikmiş borcunuz var dediler biz konuyu anlatıp şikayet ettiğimizde ise çağrı merkezindeki kadın bu tür şikayetleri çokça alıyoruz bu şekilde yanlış bilgi veriliyor diyerek üstelik yapılan hatayı onaylıyor. 1200 liralık borç biz thhye başvurmamıza rağmen elimizdeki delil olmadığı için olumsuz sonuçlanıyor ve icraya veriliyorum 3300 tl oluyor dosya parasıyla. Bu durumda nasıl ilerleyebiliriz ben haksız yere bu parayı ödemek istemiyorum resmen çocuğumun rıskını boş beleş bunlara yedireceğim. Kime şikayette bulunabilirim başka?