Kızlar merhaba. Biz daha 4 ay olmadık ama yavaş yavaş kendi kendine dönmeye başladı. Geceleri kundak yapıyorduk fakat artık güvenli gelmediği için yapmıyoruz çünkü açıyor yüzüne gözüne geliyor, sadece yarım kundaklardada ellerini çıkarıyor bir anlamı olmuyor. Bir iki gecedir diken üstünde uyuyoruz çünkü uykusunda dönmeye çalışıyor, birde bunu sessiz yapıyor🤦🏻♀️ tesadüfen benim uyanık zamanımda denk geldi. Yüz üstü dönse geri sırt üstü dönemez. Bir anımıza denk gelir ağlamasını duymayız diye çok korkuyoruz. Neler önerirsiniz bizim için 😊 nasıl önlemler alabiliriz.