MerveH_ Sunismyson haahah genelde öyle valla ama oğlum hep dede baba anne demiyo asla kızım da mama dan sonra anne demeyi ogrendi yavaş yavaş
Sunismyson Uykusuzhergeceeee babam uzakta maalesef kp de 2 yaşından önce dokunmam diyor ilgilenmiyor kendi oğullarına da öyle yapmış ama benim babamın aklı gidiyor oğluma dede dede diye dolanır oğlumun yanında her görüşmemizde ama yetmiyor işte🥲
Pamuk_esos Sunismyson bilmem ki 😅 7 730 aylıkken fln meve diyordu benim ismimi söylüyordu sürekli şimdi de miyav miyav pisi pisi mamma Baba dede ay yazık alo fln diyor zamanla söylerler
alexab Sunismyson ⅞ aylıkken dede diyordu 1 yaşında hala anne demiyor anne dışında herşeyi diyor. Ağlarsa anne der ancak. Benimki de anneanne bile diyor ama anne yok.
Sunismyson alexab ağlayınca meme diyor işte galiba ben onun için memeden ibaretim(çok emen bir bebekte değil aslında)😂
kizimdakizim Sunismyson kızım şu an 14 aylık ve 7 aylıktan beri dede diyor baska bir kelime yok ama herkes dede dede dede onun için 😀
Melsaboz aybarsmehtap tesekkur ederizz,sadece gun icinde benm onunla konusurken surekli kullandigim kelimelerdi gitti ,hadi gel ,mama,meme falan smdi hepsini tekrarliyor nadiren anne diyor baba dedirtemedik henuz