Emzirme dönemini 1 buçuk yıl oldu bitirdik fakat ben mastit oldum yani doktor öyle söyledi şişti kızardı içi semsert oldu dokunamıyordum sağıma soluma dönemedim halsizlik Ağrı vücutta bunları yaşadım antibiyotik kullandım fakat 20 gün olmuş geçeli hala hafif kızarıklığı kaldı varmı başına gelen