Damlanur süt kesilmesi ise normal fışkırarak değilse korkma. aranması aç olduğu için değil emmek bebiş için bir refleks o yüzden sürekli emmek istiyor. halbuki aç değil. aç olduğunu düşünüp sürekli emziriyorsan da belki kusuyor olabilir. emzik tutuyorsa oyalıyor bir sonraki emmeye kadar. biraz süre tutarak emzir bak bakalım kusacak mı yine. eğer devam ederse belki alerjisi vardır, ilk zamanlar genelde süt ürünleri alerji yapıyor peynir süt vs yemezsen gözlemleyerek anlayabilirsin. güzel günlerde büyüt bebişini🙏🏼