Benim bebeğim de tutmadı zorlamadım.4 ay atakları başlayınca zorlandım tekrar denedim tuttu.Ahh ne güzel oldu derken bu sefer meme reddi başladı,bin pişman oldum.Bence hiç yeltenmeyin ben ettim siz etmeyin.Bırakın sizi emzik yapsın.Doktor da 3-4ay civarı emziğe,biberona başlanırsa meme-mama reddi oluşabilir dedi