0104 merhaba. O kadar bebeğe göre değişir ki bu. Benim kızım dokuz aylıkken babasını beni abisini kedimizi gözleriyle buluyordu. On aylıkken işaret ederek göstermeye başladı. Bir yaşında annane dede dayı x teyze y teyze gibi hepsini tanımaya göstermeye başladı. Kabaca bir yaş diye düşünüyorum.