minikannsi Bugün yaptın diyelim ocağı kapatır kapatmaz yiyeceği kadar ayır kalanını minik kavanoza koy ağzını sıkıca kapa soğuduğu zaman koy buz dolabina hiç bir şey olmaz , vereceğin zaman da dolaptan çıkar kapağını aç bir kaba sıcak su koy sıcak suyun içerisine oturt kavanozu ılınsın :)