Damlanur Hafta içi 40 muayenesi icin gidecegim doktora. Alttan mi muayene ediyorlar yoksa karından mı bakıyorlar? Bilenler yardımcı olabilir misiniz?
gizememre Damlanur merhaba ben de sezaryen oldum 40 muayenem de alttan da kontrol etmişti doktorum rahim toparlamış mı diye baktı
canissmom Damlanur ben de aynı şekilde çok gerilmiştim. Alttan kontrol etmişti beni, rahmin durumuna bakmak için🥹
aybukesimsek Damlanur doğum yapalı 5 buçuk ay oldu ama arkadaşımın alttan bakmışlar bende baktırmak istemediğim için gitmedim muayene olmaya suan bir şeyim yok şükür ama alttan da bakıyorlarmış karnınada
Damlanur Tuake inşallah öyle yapar. Ne kadar doğum yaparsan yap insan hep tedirgin oluyor alttan muayenelerde 😅
Damlanur canissmom sadece ultrason cihazı ileyse sorun yokta speklum mu ne onunla bakarlar diye geriliyorum
canissmom Damlanur 1-2 dakikada bitti ama bende gerginlik tavandı, doğumu yapıyoruz da şu aletten nasıl geriliyoruz anlamıyorum 🫣