KLbRaa benim kızım da böyle. 26 aylık şu an. Pusette oturmazdı. Arka koltukta otururdum. Kucağıma gelirdi. Kucağımda bile arkaya tırmanırdı. Zorla zorla oto koltuğuna oturttum her 10 dk da bir kriz. Annecim gel. Babamın yanına gidicem… iki tane oto koltuğumuz var. Sırf arkayı boş görüp beni istemesin diye koydum. Beni isteyince yer kalmadı diyorum. Milletin çocuğu araba iki sallayınca uyur. Bu bizimle 8 saat yolculukta gözünü kırpmıyor. Herkes şaşırıyor.
Çıkart bunu kemer istemiyorum… ben aşaaya incem… salya sümük bağır çağır ağlamalar.