tazeanneeex 2133ayse2133 yok yapmadi benim kızım hiç gazlı olmadi normalde de ama kilo alımına baya destek verdi
Seydaaa5 tazeanneeex bende kullanıyorum onu da kakası yeşik acaba normal mi mamadan dolayu mı öyle 33 günlügüz kilo alımına destek oldu mu
tazeanneeex merve0715 yemek yemeye aşırı düşkün kahvaltı ögle yemeği ara öğün akşam yemeği sonra tekrar öğün. Aralarda emiyor. Gün-de 1 kere içiyor yemek yemeye başladıktan sonra çok sevmez oldu mamayı
iremhhm merve0715 kesinlikle bu işin piri hipp organic combiotic. ne bir gaz sorunu yaşadık ne bir kabizlik doğduğu günden 6 aya kadar kullandım böyle konforlu bir mama görmedim