aylin940_ Kızlar sezeryan doğum yaptım bebeğim 6 aylık olucak ben daha adet olmadım hamile değilim ama adette olmuyorum emzirme döneminde oluyormuş diyolar başına gelen varmı acaba
Elfgrn aylin940_ Doğumdan sonra adet olmamak veya düzensiz adet olmak normal karşılanıyor. Aktif emzirme varsa bu durum 2 yıla kadar uzayabiliyor. Demişti doktorum Ben 18. Ayda oldum
miniksercedefne aylin940_ kızım 8 aylık bende hala olmadım. Oğlum 11 aylıkken regl olmuştum. Şimdi ne zaman olur bilmiyorum
aylin940_ Elfgrn oo siz baya geç olmuşsunuz benim bı kızım var buda erkek yeter diyorum artık çok dikkat ediyoruz korunuyoruz ama insan korkuyo yinede
aylin940_ miniksercedefne yanlız değilmişim demekki ben. Çok korkuyorum çok stres yapıyorum adet olmuyorum diye
aylin940_ Dedektifgadget ne güzel hemen olmuşsunuz siz adet olmak iyi ya insanın içi temizleniyor sinir stres gidiyo insanda ben adet olmayınca bı sıkıntı basiyo stres oluyorum çok çabuk sinirleniyorum
tazeanneeex Bende 6. Ayda oldum şu an 2 kere adet gördüm çok düzensiz. 2 hafta geçti hatta. Düzensizlikler normalmiş galiba genelde öyle diyolar. Beklemedeyim 👍
Elfgrn tazeanneeex bu kişiden kişiye değişebilir Benim de aktif emzime vardı Ben 18 ayda oldum. Yani herkes de aynısı olacak diye şart yok onun için bir bünyeden bünyeye farkl ediyor. Beklemede kalın korunmanıza dikkat edin gerisi zaten vakti gelince oluyor
aylin940_ pinkmoom ben dayanamayip gittim zaten üstüne kan tahlili bile yaptı doktorum hamile değilim ama adet olmak istiyorum 😂 spral takicam adet olmayı bekliyorum