Bebeklerin 4-5 ay arası duraksama dönemi oluyor normalde hergün yapan bebeğim bi anda 4-5 gün yapmamaya başladı bağırsakları alışmaya çalışıyormuş öyle söylemişti doktorumuz eğer 4-5 gün sonunda ki bu süreç anne sütü alan bebekte 9 güne kadar normal yaptıgı kakası yumusak ise asla müdahale etmeyin süreci hızlandırmak isterseniz ıkınma kıvranma gaz çıkaramama gibi bir sorun var ise gaz masajı ile bağırsakları hareketlendirebilirsiniz birde anne sütü alıyor ise kendiniz bol ıspanak tüketin iyi bir laksatiftir sütünüzden geçer ve bebeğinde bağırsaklarını harekete geçirir