Gyed Kız bugün aşı olduk 9.Ayda aşı yoktu aslında ama bazı sebeplerden dolayı aşı olmak zorunda kalınmış zor oldumu ateş yaptimi huzursuzluk oldumu anneler bilgi verirmisiniz
Eloerva Gyed 2 gün önce olduk hem kızamık hem meningokok bizde bayağı ateş oldu ama biz ayrıca diş çıkarma dönemindeyiz ve gribiz🤦🏻♀️ O yüzden aşıdan mı diğer sebeplerden mi tam anlayamadık her şey üstüste geldi😔
Beyzazeynep Kizamik asisi bizde bugun olduk hicbir soeun cikmadi gerci sukurler olsun bizim hicbir asida ates vb olmadi
21elif Bizde iki gün önce yaptık herhangi Bi sorun yaşamadık çok şükür bizim alerji durumumuz vardı diye biz hastanede doktor kontrolu altında yaptırdık çok şükür Bi sıkıntı olmdı🤲
petitehatunn Gyed yan etkisi ve alerjisi oldu diye 4. aydan sonra aşılarını yaptırmadık biz o yüzden bilemiyorum🤷🏽♀️ üstte kalsın 🆙
Nur06 Gyed bizdede yapmadı hiçbir belirti sorun yaşamadk ama tüm aşılarında böyleydik ilk aşılarında ateş flan yaptysa sizin belki yine olabilir geçmiş olsun 💚