Benim bebeğim 6 aylık ve son iki haftadır sanki annesi değilmişim de babası anneymiş gibi her şeyi onun yapmasını istiyor. Benimle asla mutlu değil ona gülüyor onla sakinleşiyor onla oynuyor ben karşısında kendimi parçalıyorum ama yok umrunda bile değilmişim gibi davranıyor. Hemşireyim nöbet tutuyorum ama hafta da bir yokum sadece. Küsüyor mu bana anlamıyorum akşama kadar hiç memnun edemiyorum babası gelince dünyanın en mutlu çocuğu oluyor çırpınıyor deliriyorum kahkahalar havalarda. Artık kırılıyorum kıskanıyorum valla nolur beni de sev azıcık diyorum 😁 böyle bir durum yaşayan var mı aranızda