Kızlar merhaba😊 9 aylık kızım var adet gecikmesi yasadıgım icin test gaptım hic olanak vermedim ama cift cizgi cıktı🥺 bu duruma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim, kızım hemüz 9 aylık onunla daha cok ilgilenmem gereken zamanlar, hrm fiziksel hem mental cok yorgun hissediyorum. Yeni atlattım hamilelik doğum sürecini simdi aklıma yine o zamanlar geliyor. Bşr de minik bebegim var suan. Bir de sezeryan yaptım 9 ay oldu. Benim sahlıgım acısından ne olur bilmiyorum. Kendimi cok garip hissediyorum, aslında beni cok heyecanlandıran bir duygu ama bşr yandan da içimde bu sorular var. Benim gibi olam var mı merak ettim🌼 pazartesğ doktora
gidecegim bakalım o ne diyecek bu duruma😊