Zor şer randevu bulup dişçiye gittim önceden 20 lik çektirmiştim sonra içinde parça kalmış onu çektirecektim küçük bi parça yani, 1 tane dolgu yaptıracaktım bi de dişlerimi temizletmek istedim. Dr a söyledim bunları diyo ki röntgen çekelim ne yapacağıma ben karar veririm neyse bi şey demedim. Röntgen çektirdim geldim çene cerrahisine gitmen lazım dedi bunun için oradan randevu al dedi. Dolgu yapmayacak mısınız dedim sadece bir işlem yapabiliyorum dedi gönderdi beni. Koltuğa bile oturmadım bi kere dişlerime bile bakmadı. Ne işlemi yaptı ki bir işlem hakkım varmış ben anlamadım. Böyle mi yapıyolar bana mı böyle denk geldi