Birseysorucaktim Kızlar sağlık.sorunlari vs gibi sebeplerden dolayı emzirmeyi sonlardirmak zorundayım 20 aylık oldu bebeğim. Nasıl yaptınız tramva kalmaması için nasıl yapmalıyım tavsiye veriri misiniz. Zaten baya azalttım emmeyi günde 3-4 defa emiyor
angaralimom Birseysorucaktim illa ki ağlar eder ama siz dirayetli olup onun emmek isteyince dikkatini dagitmalisiniz anca öyle öyle unutur
Leylaa_ Birseysorucaktim konuştuğunuz zaman duygusal olarak anlıyorsa önce konuşmanız lazım artık bırakması gedektigini o şekilde bıraktırmalısın bilmesi gerek
Ceren94- Birseysorucaktim merhaba insallah sonlandirabilmissinizdir . Ben de daha bugun bi post atmistim emzirmeyi sonlandirdim bakabilirsiniz. Uzun ve dtayli yazdim :)
Birseysorucaktim Ceren94- biz sonlandiramadik biraz daha erteledik hayirli olsun size teşekkür ederim 😍