ChatGPTanne_ Merhaba anneler 4 ay 4 günlük olduk demir ilacına başlatıldı hangisini kullanıyorsunuz sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum bildiğiniz güzel bi marka varsa onu kullanmak isterim
araskuss ChatGPTanne_ kaç damla vermek gerekiyor doktorumuz doğum kilosuna göre dedi aptal ebe kutyu vermiş üzerne hiç biley yazmamış kaç damla vermemiz gerekiyor diye .
letubra ChatGPTanne_ yarın bende doktoruma sorucam. Arkadaşımın doktoru ocean vermiş fakat 3.gün çocuk kıpkırmızı alerji oldu. Size tavsiyem aldığınız damlayı önce koluna ağzının kenarlırına damlatıp bekleyin kızarırsa vermeyin
ChatGPTanne_ araskuss canım bize 4 damla dedi 2 sabah 2 akşam versen daha iyi olur dedi D vitamininden bi iki saat sonra kadar versek veya önce versek daha iyi olurmuş çünkü ikisi aynı zamanlarda kullanılırsa d vitaminin etkisi azalırmış
ChatGPTanne_ letubra bestiron ü da bi çok postta gördüm ilk onu denicem bakalım henüz hiçbirine başlatmadım bi sorun oljr mu
letubra Birkimseee yaa bende ocean kullanıyorum sadece akşam saatlerinde vermiyorum uykusuzluk huzursuzluk yapar diye. Biley yaşamadık çok şükür. Her ürün her bebeğe iyi gelmiyor demekki
letubra ChatGPTanne_ doktorum dün ocean microfer verdi koluna ve ağzının kenarlarına damlatıp beklediö kızarmadı kullanıyorum şimdişik bakalım ne olacak