m1sc Bebegım 5 ay 4 günlük çok kötü emmeye basladı. Sürekli çıkarıp duruyor. Çekıyor ses cıkararak emıyor. Cok yoruyo benı ac degıldır belkı dıye cıkarıyorum bu seferde aglıyo. Sabır bırakmıyor bende ya