Arkadaşlar doğumdan sonra saçlarımda ciddi kuruluk oldu dudağıma kadar attı egzama olduğunu düşünüyorum bebekten dolayı doktora da gidemiyorum hoş cildiyeye randrvu bulmak çok zor bu durumu yaşayan oldu mu hiç geçmesi için ne kullandınız dökülme pek yok ama aşırı kaşıntı kuruluk var