bisusbe_ ben fasulye yapamazdim..sonrasinda cozdum isi. Goz karari yapiyorum bu arada.
Once fasulyeleri ilik suda bekletiyorum yarim cay bardagindan az sutte koyuyorum gaz olmasin diye 3/4saat bekliyor ,sonra dudukluye soganlari rendeliyorum suyunu koymuyorum aci oluyor, biber istersen koyabilirsin salca koyuyor domates varsa biber salcasi az kavuruyorum sonra fasulyeleri koyuyorum uzerine iki parmak gececek kadar su koyuyorum sonra dudukluyu kapatiyorum. 45dk pisiriyorum. Duduklu soguduktan sonra acip tuzunu karabiberini pul biberini koyuyo bi 15 dk daha kayanatiyorum afiyet olsunnn