demir2606 Kızlar selam wee bayb silikon uç kullanıyorum buna yakın emzik öneriniz varmı philips avent ultra air denedim bibsin yuvarlak uçlu silikonunu denedim wee bayb damaklı emzik denedim ama tutmadı önerilerniz varmı
ozmur demir2606 Ben de Silikonu kullanıyorum bebeğim ilk başta emzik tutmadı doktorun emziğin büyük almamı söyledi 0-6 yerine 6-18 aldık tuttu
imaddesi demir2606 aynı silikon markasını kullanırken 0-6 aylık Philips avent emziği tutuyordu. Silikonu bırakınca emziği de bıraktı 🥲 Konusunda biraz ısrarcı olun. Sürekli deneyin. Ben o şekilde alıştırmıştım
demir2606 imaddesi ya silikonu bıraksa emzik tutmasada olur ama asla silikonu bırakmıyor bende emzik yoluna başvuruyorum çok denedim aventi ama tutmadı 0-6 aylık ondan olabilir mi
muno112 Benim cocugumu anlatmissiniz 1 yaşını geçti ekstra neler denedim ama 4. Aya girerken silikonu bıraktı beni tuttu hala biberon dahi tutmaz
gizematadeniz muno112 silikonu nasil birakti acaba ? Bizimki silikon olan her naneyi emiyo. Meme emmiyo. Silikon uc istiyo. Emzik biberon da emiyo. Ama memeyi yaliyo tükürüyor. 4 aylik
muno112 demir2606 ben biraktirdim sürekli çıkarıp meme teklif ettim tam en güzel yerinde çıkarıp meme verdim çok acıktığı an slikonsuz verdim 3 4 gün sürmedi tamamen memeyi tutması. Ama emzik biberonda başarılı olamadım