Merhaba kızım 27 aylık geçen hafta iki uc gün boyunca karin ağrısı gaz sancısı yaşıyordu kızım doktora götürdüm röntgeninde çok kaka ve gaz birikmiş dedi doktor libalaks lavman verdi bikerelik pazartesi günü yaptım ve kakayi boşalttı bugün 4 gün oldu hala yapmadı sonrasında öncesinde 2 günde bir mutlaka yapardı lavman sonrası normalmi bu