Merhabalar ben epilepsi hastasıyım 1 bucuk ay önce doğum yaptım. Öğretmenim ve iznim 2 hafta sonra bitiyor. Bebeğimin gece beslemeleri uzun sürdüğü için uyuyamıyorum gündüz o uyudukça uyumaya çalışıyorum işe gitmediğim için şimdilik sorun yok ama işe başlayınca hastalığımın tetiklenmesinden korkuyorum. Bu sebepten heyet raporu alma imkanım var mı bilenler yazabilir mi acaba?